Förlåt för dålig uppdatering !

Hej alla sötnosar har inte kunnat blogga för jag var på kryssning med hootties
och har sen varit för trött!!!
Det har gått åt mkt energi men imorgon ska jag ha kul med mina vänner
hootties och elise.
Först ska vi shoppa och sen så ska vi sova över hos mig elr hootties (kul) !
Men jag lägger ut lite bilder på kryssningen som var kul och flummig imorgon
och så lägger jag ut bilder på vad jag fick i mitt påsk ägg.
Jag blev jätte glad jag fick adidas skor och imorgon ska jag köpa några billiga skor från h&m.
Men som sagt nu ska jag prata med hootties lite granna och sen gå och lägga mig.
Men om ni vill se bilder på kryssningen innan jag lagt ut något så gå in på http://hootties.blogg.se/.


Jag nu som ska gå och lägga mig om en min .....

Så DOD NATT PÅ ER !!!!
//WENNIE<3333 :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0