GRATTIS MAMMA!!! :D<33

hEJ ALLAESAMMANS!
Idag fyller min mamma 25 år .................
oki nee hon fuller 43 men hon ser rätt ung ut :P
Men vi fira henne inte direkt idag vi sa bara grattis till henne på morgonen och gav henne
blommor men vi ska fira henne på LÖRDAG !
Samma dag som min tävling men det ska nog gå bra !:D
Men nu ska jag äta min super goda ben och jerrys glass mums tänker bli mullig nu :)
nee men ibland måste man få något gott i sig men lägger in bilder imorgon så
då får ni se lite bilder av från denna dagen puss o kram på er :D <3333333333
//lilla ängel wennie (egoist) ! ;*

Kommentarer
Postat av: vanessa

Sv: Du har en jätte fin blogg. Säg inte något annat :P!

Min mamma är bara 32 ;P och jag är 15.

2010-04-23 @ 07:43:19
URL: http://vanezzah.blogg.se/
Postat av: Jempaa

Fin blogg! Jag gillar din design har du gjort den själv??! :O

2010-04-23 @ 15:32:14
URL: http://crazyfriends.blogg.se/
Postat av: Emmis <333

VAA???? fyllde din mamma år igår? Varför sa du inte det idag >:( aja du får gratta henne i efterskott från mig sen. Jag gillar din andra blid som du la upp när du låg i din säng hahah ;P

Ses imorgon sweete <3

2010-04-23 @ 16:39:53
Postat av: Emma

Nu har jag en tävling på min blogg där DU kan vinna ett armband från cocoo.se & jag skulle bli jätteglad om du vill vara med och tävla.



Lycka till! :)

2010-04-23 @ 17:04:24
URL: http://absolutelyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0