Hi JB!<3

Ni kanske redan viste det men Justin Bieber sötnosarnas sötnosar ska till Sverige!
Jag är lite osäker om jag ska säga vilket datum det är för då
kommer säkert jätte många skrikande tjejer att vara där och sno honom :/!!!
Men jag säger det ändå för ni kan läsa det på internet ändå men han kommer hit 30 april coolt VA!:p
Jag ska vara där jätte tidigt i globen I <3 him 4 - ever !
Alla Justin Bieber fans borde gå annars så är man inte ett riktigt fan vet inte hur det stavas hahaha!
Brikar inte skriva det .......
Idag har ag inte gjort så mkt jag hängde med hootties till city och när jag kom hem
så försökte jag baka små choklad maränger i 2 tim jobbigt ;P
Men till slut när den blev klar fick den namnet äckelkaka Oki den var ju oki men inte
lika god som maränger bruka vara !!
Men älskar er alla SOM LÄSER MIN BLOGG ! XD
//WENNIET love u :*

Kommentarer
Postat av: anonym

Mm, jag älskar honnom också för jag ska gifta mig mad honom :) fårga Louise

2010-04-19 @ 16:43:20
Postat av: Anonym

emilia? "suck" HAHHAHAHA! :D

2010-04-21 @ 10:26:28
Postat av: Anonym

emilia? "suck" HAHHAHAHA! :D

2010-04-21 @ 10:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0