Slingor TRÅKIGT! Färga ROLIGT!

HEEJ allihop !
Jag har tänkt länge på att sluta med slingor och färga håret.
Min kompis föreslog blont men jag tycker det skulle vara lite överdrivet elr?
Men jag tänkte nu innan sommaren borde man ju färga håret lite ljusare
så ljus brunt kanske skulle va oki elr vad tkr ni ?
För desto blekare hår man har desto brunare ser man ut ...
BRA TIPS VA !
För man vill ju inte vara blek elr?
   
blont..............                        ljusbrunt........                   Som jag har nu fast dem syns mer och ser bättre ut !

//wenniet<333   

                                                             
                                                                                                               bilder från http://www.google.se/

Kommentarer
Postat av: elise

hahaha, det var jag som sa att man ser brunare ut om man har ljusarre hår. xD



och att man ska skriva vart man har tagit bilderna ifrån... mohaha :) jag äger <333333

2010-04-09 @ 23:56:43
URL: http://elisesandblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0