Socken plan på valborg ! bra elr dåligt?

Hej Hejj vad har ni gjort på valborg?
Vissa tråkar hemma vissa kollar på majbrasan vissa krökar!
Jag Bröt mot en regel mammas satt upp idag att jag inte får åka långt efter kl 20:00
Men jag var ute till klockan 10 vi åkte lite överallt skit kul asså fast det kanske var lite ´dumt också ! :P elr?
Man kan ju bli våldtagen och allt det var ju typ 20 18 åringar som vissla på oss på hemvägen och hundra på
Hela RESAN asså vafan fattar dem inte att man e lite yngre en dem elr trög ashlen!!!!!
aja det var ju kul iaf och nu e jag skit trött men ska träffa npgra killar i morgon så kanske borde gå och lägga mig lite tidigare elr? hihi ;P men pussisar påer så skriver jag inlägg någon annan gång !

Fett hottig bild vafan ! :P nee skämta bara ! ;) e fett flummig men so gott på er !
//wennie love yaa :*<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0