Hej alla söta läsare !!!

Hej idag har jag nästan bara slappat !!!
fast i morse så vakna jag kl:09:00 för jag skulle shoppa med mina kompisar.
Jag köpte en bikini och övertäckningskräm haha!!! och allt det blev 300kr.
Min kompis linett köpte ett isadora läppstift från lindex shit fint framhävde hennes ögon haha!!!:)
Men hon var lite tveksam men den bestämde hon sig och då kunde vi gå !!
sen mötte vi ella linetts och pawos bästa vän i skanstull.
Jah gick hem och gjorde ingeting utom att se på melodifestivalen och äta en glass det var min dag hahaha!!!!:)
 JUSTE VEM TYCKTE NI VAR BÄST PÅ MELODIFESTIVALEN HAHA!!!
 Jag tyckte you making me hot hot hot var bäst hiihi aja det var allt från mig !!
kram eran wennie<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0