HEJ ALLESAMMANS!!!

Hej allihop!!!
Idag i skolan fick jag skolk för min kompis hade läst fel på vårt shema.
Så efter 40min kommer vår lärare och säger att vi missat hela lektionen men
det var rätt skönt jag satt framför bloggen hela tiden som var nice tycker jag i alla fall.!
jag älskar min nya blogg.
Fast min kompis som gjorde min header design blev ledsen för jag och linett gjort om den ...
SÅ det var jag inte så glad över att ha gjort.
Men jag längtar till i morgon har ingen gymnastik då så det ska bli roligt att ha en ledig dag .
Men en fördel med gymnastik e att vi åker utomlands förra året var vi i island som var kallt men inte lika kallt som man tror.
Men i år ska vi åka till italien men har ni hört att man inte får beställa pasta som varm rätt det är rätt dåligt.
Och juste snart ska jag göra mitt första video inlägg haha det ska bli roligt :)
aja det var min dag skriv gärna om er dag kram eran wenniet<333



    MUMS!!! eller vad tycker ni <333?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0