Hej allihop idag har jag haft ROLIGT!!!

Hej allihop!!!
Idag var det en
ganska rolig dag hehe.
Idag var jag i skolan som igår och som vanligt...TRÅKIGT!!!
aja jag har nästan inte varit hemma på hela dagen som e lite tråkigt men sant.
För direkt efter skolan så gick jag hem till mina vänner linett och hennes syrra paulina
hihi.
Då fick vi hembakat bröd mums och te men linett tog oboy (hon e lite sockerberoende)
haha skoja lite bara:)
Och efter den goda mackan oc tet så sminka LINETT
mig som kanske inte alla vet e hon bild o formare så hon e ju super på det haha!
Så hon var SUPER DUPER !!!
Sen så var det mode gång haha!!!
Först var vi super allvarliga och sen blev vi bara flamsigare och flamsigare
och det blev bara roligare och roligare hahahahahahaha!!!
Så sluta allt hihi!
Jag tror jag måste fråga Nicklas om mina vänner anna,paulina och mathilda måste hänga med hihihi!!!


JAG HOPPAS ER DAG VAR LIKA BRA ....eller bättre !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaaad har ni gjort med headern som jag fixade till dig. Ni har ju förstört den

2010-02-02 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0