Hej hihi "ALLIHOP" !!!

Hej " allihop" jag är verkligen knäpp som glömt gå in på min blogg haha liksom ingen
glömmer bort sin blogg ju "daa" hahaha!
MEN det ska jag inte prata om det nu vi ska sacka lite om min dag i dag (självisk)
Aja jag vakna kl:08:00 och åkte till stockholm stinsen centrum hahaha för att söka
in till TALANG 2010!!!!!!!!!!!
Jag hade jätte kul och var väldigt spänd lovar bena darrade som PIP!!!
Och det var svårt att inte vara dålig som jag tror jag var gå in på you tube och sök på katarina audition till talang 2010 jag lägger in bild imorgon haha min data = CP!
Jag måste kolla det sen aja god natt det var allt från mig puss puss<333
kram eran wenniet love ya !!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0