hej jag har haft en GANSKA fantastisk dag <333

Hej allesammans idag har jag haft rätt rolig och fantastisk dag !
Ibörjan låg jag och kolla på tv till 12:00.
Jag frågade min kompisar om dom ville se bio och dom svara glatt JA!!!!
Jag skyndade mig och fixa mig och klädde på mig :)
jag sprang över till linett och pawo på direkten.
När jag kom dit var linett och pawo halft påklädda och mitt huvud sprack men jag sa inget!!!
- skynda vi kan hinna se på bio innan träningen .
-eeh oki...
Linett och pawos mamma tyckte inte vi skulle se en sån fånig film för den e det men vi måste se den för
det var alvin o gänget för vi såg dom andra hahaha!!!
Och erkänn dom e ju bara för söta<333.
Men det blev ingen bio så sa jag om vi kunde se en film i morgon och dom sa JA! igen se ringer dom och säger
att dom kanske inte kan för dom ska se på avatar med sin mamma.
Jag blev inte så ledsen för dom brukar inte göra saker som dom säger så aa jag e van.
men jag ska gå med hootties istället.
Å innan träningen gick jag och hotties och panta flasker för att sen köpa jätte god shusi för 100 kr . mums:D
Vi tog MAMMA SHUSI! mumsigt :)
Ni kanske tycker det här låter äckligt men tofu (stavning)? kuddar är jätte goda det smakar pannkaka typ haha!!!!
På min träning klara jag dubbel för första gången gud va kul det var jag dog över hur kul det var :)
Det var inte den snyggaste men jag körde ju haha!!!:D
Sen efter träningen så gick vi till donken och jag tog en sunday(stavning)? och hon en milkshake.
sen gick vi hem goda och runda nee jag skoja och nu har jag badat och så!!!
det var allt från mig eran wenniet <333 god natt sov gott era sötbarn <333 :D!!!!


 MAMMA SHUSI !!!


 sov gott !!!


Kommentarer
Postat av: Elsa

HEEJ <3



Saknar verkligen dej! Vi måste träffas snart, senast jag såg dig va i påskas när ja sov hos dig.



kram Elli <3

2010-02-08 @ 17:47:02
URL: http://randiigastrumpoor.blogg.se/
Postat av: Linetts

hatar sushi..BLÄ!! xP

2010-02-08 @ 18:06:47
URL: http://pawolina.blogg.se/
Postat av: Η€ÐÐ∂

Det är du Katta ! :D Hej hej det är Hedda . ;) <3

2010-02-08 @ 19:52:25
URL: http://heddasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0