En av dem hemskaste midsommarna ! Hatar verkligen ekerö !!!!!!!

Hej ....
Jag har precis vaknat och e skit glad att jag ringde pappa så jag och min familj
blev hemskickade verkligen skönt att vakna i sin egen säng.
Jaa igår var det inte direkt familje midsommar efter spriten hade kommit fram *suck*
Det blev en tonårsfest  verkligen skit jobbigt mamma sjöng karaoke med min moster...
Jag bråkademed min kusse ochallt var bara dåligt !
Om jag säger så här höjdpunkten igår var när pappa hämtade upp oss och vi lyssnade på musik i  bilen !

Till dem som inte ser vad det står ;)
Jag hatar VERKLIGEN MIDSOMMAR!!!!
Det suger verkligen det ända som var bra var att pappa kom !!!
Nästa gång tänker jag bara var med mina vänner !
Är så issiterad nu ! >=/
//wenniet♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0