SKOLAVSLUTNINGS PISS :/ men fick iaf en tårta ^^!!

Jaa idag var det skolavslutning men det blev så rörigt i morse så det blev ingen skola för mig !!!
Och det är verkligen skit trist att inte få säga heej då till alla men man ses ju igen så aja ;P
Ska försöka att träffa så många som mjligt fast det e sommarlov pch mkt ska hända haha ! :D
Och hela dagen har jag kollat på rosa ...... HAHA Jag vet det är något man kolla på när man var
yngre men jag ville vara lite barnslig idag så det jag har gjort idag är att kolla på rosa på min bärbara och lyssnat på miley cyrus (love her)!! och så har jag ätit massor av prinsesstårta mums ^^♥♥ !!
det gör verkligen en på bra humör när man e nere haha ;)

bärbara äger ^^ och krisse min brorsa säger att den suger och att honoms äger ut min ......
SÄLLAN :/ !!!!!
//wenniet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0