Foki!

Foki ser alltid så snäll och glad ut.
Hennes liv är lite som en sagovärld men det är nästan alla stora bloggerskor världar tror vi!
Men egentligen är det nog jätte jobbigt att vara en jätte känd bloggerska.
Det är det jag tycker är så coolt med foki när man läser hennes blogg känns det som en sagovärld lite granna;)
Jag är inte alls lik foki på något sätt jag gillar inte samma saker som henne eller någoting
men ÄNDÅ är det kul att läsa hennes blogg.
Foki gav några tips på hur man gör en bra och läst blogg men fast jag gör dom kommer jag inte ens
få 30 besökare haha!
Men det är ändå kul att vara bloggare!


Foki perfekt hy och allt liksom!                                                Och lilla jag ;P

//wennie

Kommentarer
Postat av: - rorry.

Hon har ingen fin hy hon har typ 1000 lager med Founddation.. :P

2010-04-08 @ 20:21:32
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0