Va och fika med broshan :)<3

Hej allihop har inte kunnat blogga har haft fullt upp med andra saker.
Men idag tänkte jag att jag kunde blogga lite efter träningen.
Men mer om min dag nu;)
Jag sov hos hootties poottis och gjorde en ny header och massa annat roligt.
Vi somna kl:04:00 på morgonen och tänkte sova till kl:12:00 men så blev det INTE!!!
Jag hade typ glömt bort att jag skulle fika med min bror hehe...
Så han ringde mig kl:10:00 och frågade om jag skulle komma snart.
Vet ni när jag blev klar? kl:12:30 helt sjukt hur lång tid det tar för att uppnå det omöjliga haha!!!
Men sen gick vi och fika och tog en skön promenad...
På cafet så tog jag .......

1.en pasta sallad med räkor.

2.en morot juice.

3.en chai latte (stavning?).
4.och en äcklig rabarber paj men kanel det ska bara vara kanel på äppelkaka eller???

Tyvärr glömde jag min mobil så kunde inte ta några bilder men nästa gång kommer det bli mkt bilder:)

//wenniet<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0