Tjena igen <333 ;D

Hej Hejj bloggish har inte skrivit på så jätte länge men jag har helt fullt upp nu förtiden !
Skolan har jag väldigt mycket nu ....... Typ saker med vår musikal lejon kungen typ jag
är skit nervös fast jag bara har ett solo jag måste fokusera på ................
och hundra danser men det ska nog gå bra :D
och om någon bloggläsare vill komma och kolla kommer det vara 3/6 kl18.00 & 20.00
4/6 kl 18.00 & 20.00 och den är 70 min lång och framförs av årskusrs 6 i kulturama !!!
kom gärna och kolla om någon är intresserad hahaha ;D

Saknar mina söta tvillingar !!!!
och juste var och hade picnik förr i går med dem skit mysigt !!! <33333
//wenniet <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0